Spot i udhænget med bagdåse eller uden?

mfrost
mfrost
Postnr: 9400
mfrost mfrost

der er ikke nogen af de to der skal have monteret en bagdåse ! 

MartinG
MartinG
Postnr: 4360
MartinG MartinG

Så ok med uden bagdåse i udheng. 

Går og roder med lidt af hver : -)
Lauritsen06
Lauritsen06
Postnr: 7800
Lauritsen06 Lauritsen06

Nej det er ikke ok.

Der skal være bagdåse på, ellers skal de monteres i safeboks. Der må ikke kunne falde noget ned på pæren oppe fra. (Blade, støv, spindelvæv osv.) Der kan i teorien også komme til at dryppe kondensvand ned på pæren, så brug altid spot med bagdåse på.

mfrost
mfrost
mfrost mfrost

Nej der SKAL ej, men vis der er mulighed for at de kan få regn, nu kender jeg ikke dit udhæng, men i  fald skal de være af min ip 44 klassen, kan nu ikke lige se hvordan der skulle kunne falde hverken blade eller støv ned på pæren de sidder jo i et huset der er lukket ovenfra........

mfrost
mfrost
mfrost mfrost

Nej der SKAL ej, men vis der er mulighed for at de kan få regn, nu kender jeg ikke dit udhæng, men i  fald skal de være af min ip 44 klassen, kan nu ikke lige se hvordan der skulle kunne falde hverken blade eller støv ned på pæren de sidder jo i et huset der er lukket ovenfra........

MartinG
MartinG
MartinG MartinG
Lauritsen06 skrev den 15-09-2018 20:01:29

Nej det er ikke ok.

Der skal være bagdåse på, ellers skal de monteres i safeboks. Der må ikke kunne falde noget ned på pæren oppe fra. (Blade, støv, spindelvæv osv.) Der kan i teorien også komme til at dryppe kondensvand ned på pæren, så brug altid spot med bagdåse på.

Ja sådan tænker/ foretrækker jeg også,  i virkeligheden. 

Så det er bliver sådan med bagdås. 

Hilsen Martin G. 

MartinG
MartinG
MartinG MartinG
mfrost skrev den 16-09-2018 10:02:49

Det er tæt, og og nyrer :-)

ja lyskilden  er lukke af i huset , Selvfølgelig ville der være bedre ventilation uden en bagdåsse .

Hilsen Martin G.  

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. 12 V spot slår fra
    Belysning
  2. spot i bruseniche
    Belysning
  3. spot i udhænget
    Belysning
  4. Led spot i brusenichen
    Belysning