Jordstråler i soveværelse.

Er der en måde man kan forhindre jordstråler i at komme op i sengen ??

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv med en staniolhat.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
larsen56 skrev den 10-09-2018 19:49:11

Ja hop i havnen

 Selv om du har en klar mening om emnet, vil jeg foreslå at du stadig viser respekt over for andre som har en anden holdning og stadig formulerer dig pænt. Hvis ikke du kan det, så bør du lade være at kommentere. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej,

Din formulering “forhindre jordstråler i at komme op i sengen” for mig til får mig til grine lidt - prøv at skifte jordstråler ud med hunde eller børn

Jeg skal ikke gøre mig til dommer for om jordstråler er et reelt fænomen, hvis folk føler at  idiosykratiske paradigmer beskytter mod jordstråler - ja så gør de! Men jeg tror desværre at du spørger der forkerte sted! Der findes fler fora, hvor erfaringer deles inden for dette emne.



/K

Der har kørt en lignende tråd for 1/2-1 år siden. og det skal man tage meget seriøst. Og når du skriver sengen specifik vil jeg da hellere udvide det til hele soveværelset. 

Det kommer jo noget an på hvad disse jordstråler består af ? ? 

Er det luftarter, så er der jo lovgivet om det, Det er det man kalder radon sikring´, og som skal etableres ved alle nye huse og ombygning.

Er det fugt så kan det sikkert hjælpe med omfangsdræn

Er det elektromagnetisk så skal du have hele soveværelset pakket ind i meget fint masket kobber net som jordforbindes i hvert hjørne ( Farradays bur ). Husk også at få dækket vinduer. Og alt elektronik, vækkeur, mobil phone og tv skal smides ud. 

Men ordet jordstråler siger jo ligesom at det må være jord det stråler med. Så har jeg selv oplevet problemet. Der lægger sig som regel et lille lag af støv igennem nogle måneder. Men regelmæssig støvsugning synes at afhjælpe problemet. 

Min nu afdøde svigermor havde sådan en stråle ekspert til at måle huset igennem. Det var ca. 1990 Der blev sat sådan nogle akvarie rensere på fodlister. ( magneter) Det gik jo også udmærket indtil børnebørnene kravlede rundt og flyttede dem lidt. Hold da op hvor blev hun tosset. Nu var alle pengene spildt, nå ja mente vi det var de nok alligevel. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Urup skrev den 10-09-2018 19:41:57

Er der en måde man kan forhindre jordstråler i at komme op i sengen ??

 Hvad består dine jordstråler af? 

PS. Det skal være mere konkret end "energifelter" el. Lign. svar.

Altså er det solskinsstråler, laserstråler, eller er der sneget sig en slåfejl ind, så der i virkeligheden er tale om jordsåler, for så vil jeg mene at det er nok at vaske fødder før du træder ind i boligens aller helligste rum.


Elektronikteknikeren

Det har måske været min "salig" svigerfar, der målte og satte magneter på  ;-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis