Stikkene smelter plastikken

Raknes
Raknes
Postnr: 4780
Raknes Raknes

Jeg har nogen forlængerledninger, som jeg bruger til bl.a. tørretumbler og kompressor. Hanstikkene smelter plasten i stikkene. Hvad hulen er der galt?

Mvh

Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721Uden stråtag. Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Rolias
Rolias
Postnr: 4736
Rolias Rolias

du skal have fat i nogle stikpropper der er godkendt til 10 A  (det står på dem)

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Søren O
Søren O
Postnr: 7000
Søren O Søren O

Det er dårlig forbindelse, og det er meget brandfarligt. Det er sikkert tynde stikben og tynde forlængerledninger. Jeg håber da at skruen inde i stikket er spændt ordentligt, så der ikke er nogen dårlige forbindelser.

Det bedste er at få lavet en ordentlig fast installation, så forlængerledninger kan undgåes. Ellers få fat i nogle ordentlige forlængerledninger med mindst 1,5 mmledninger.

Søren O
Raknes
Raknes
Postnr: 4780
Raknes Raknes

Tak,  vi er under ombygning og har ikke fået strøm ud i de nye rum. Ja, det passer med at der er dårlige forbindelser og og tynde stikben(fra Ikea). Jeg må købe noget bedre grej indtil elektrikeren kommer.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721Uden stråtag. Uddannet tækkemand og byggetekniker.

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Stikprop med tykkere ben, det er løsningen-

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

køb et gummikabel med slagfaste stik. de fåes hvor håndværkere handler

Vil du være med? Log ind for at svare.