Projekt arbejde.

Jimmidue
Jimmidue
Postnr: 6100
Jimmidue Jimmidue

Hej jeg kunne egenligt godt bare tænkte mig at høre lidt tanker. Og hvis en ca. Kan lave et overslag hvad der løber op i. 

Har et 2 plans hus med kælder. 

Min ide er flg. Starte med at hugge Beton af gulvet, hvor langt skal jeg ned. ? Skal ikke være toppen! Men der skal isoleres og ligges gulvvarme, og nyt betondæk. 

2 omgang.  Udgravning rundt om hus, omfangdræn og dertil isolering. Der er ca 20 meter der skal udgraves. Men hvad indebære sådan er projekt i omk til marterialer og evt. Aut. Kloakmester. 

Ønsker at lave alt det hårdre arbejde selv. 

Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på inden jeg brækker gulvet op? 

Og hvad løber sådan et projekt op i, som sagt hvis man står for det meste selv. ?

Vh Jimmi 

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Det er jo en af de svære. Når der er kælder under er det helt afgørende hvad etage adskillelsen er lavet af. Det kan være fabriks støbte elementer - baumedæk som er hule sten med jernarmering i toplaget - og endelig betondæk støbt på stedet. 

Fælles for disse er at det er stort set umulig at hugge lidt af så der kan blive plads til gulvvarme. 

Det der sker er at ham der står med betonhammer pludselig ligger nede i kælder fordi det er blevet bearbejdet så hårdt at det styrter ned. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Christian M
Christian M
Postnr: 6700
Christian M Christian M

Alligevel optimistisk at tro, at vi ud fra din mangelfulde beskrivelse af selve huset kan komme med noget konkret

Mvh. Christian M

mfrost
mfrost
Postnr: 9400
mfrost mfrost

er det stuen eller kælder du vil lægge gulvvarme i ??? for kan jeg ikke helt se ud fra dit indlæg

Vil du være med? Log ind for at svare.