Størrelse på brusekabine

Karsten Juhler
Karsten Juhler
Postnr: 6000
Karsten Juhler Karsten Juhler

Hej

Vi er ved at få de sidste detaljer på plads til vores nye hus, en af dem jeg er i tvivl om er hvad størrelse brusekabinen skal være? Jeg vil gerne have at der er god plads, men omvendt behøver den heller ikke være kæmpe stor. Er 120x120 for stort? Indvendige mål.

Rantzau
Rantzau
Postnr: 2970
Rantzau Rantzau

Det er altid godt med plads i brusekabinen. 

Selv har jeg en brusekabine på 130x260cm. Adskildt med en glasdør til resten af badeværelset. Der er både plads til håndklæder og vasketøjskurv - det er ren luksus.   

Har du pladsen, og går det ikke ud over andre funktioner i badeværelset vil jeg anbefale du holder fast i de 120x120cm.

Karsten Juhler
Karsten Juhler
Postnr: 6000
Karsten Juhler Karsten Juhler

Tak for svar, det var også den indskydelse jeg har :-) jeg holder fast i det, måske endda lidt større.

Wezio
Wezio
Postnr: 4040
Wezio Wezio

I vores forrige hus lavede jeg en brusekabine på 90x90cm med glasdøre. Syntes det var en pæn størrelse.

I vores “nye” hus er de begge 60x82cm og det føltes lidt klemt...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Picarro
Picarro
Postnr: 2800
Picarro Picarro

Stor nok til 2 mennesker, og en ordentlig vandfaldsbruser, så den skal bare være stooor.

Vil du være med? Log ind for at svare.