Brænde Vs briketter

Ja sagen er den, jeg har et par poser briketter. Havde gået med tanken om at gå over til briketter istedet for alm.brænde.

Muligvis det er mig det er galt med, men jeg synes ikke rigtig, at nå jeg fyrre op med briketterne. Så er det en svag varme der kommer i forhold til alm. Brænde.  Så skal der bruges flere briketter, så er idéen jo ikke så smart mere. 


Hvad er jeres forhold til at brugen af briketter? Har i nogle gode råd jeg kan tage med på vejen. 

Mvh. TurboTorben.



Ja sagen er den, jeg har et par poser briketter.... Vis hele indlægget
96 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Dæleme om ikke også fandt RUF træbriketter til 1825 kr (v/min 2 pall.) i Randers ved Unite.   

fragt hos unite koster 540,- jeg har lige prøvet og lave en bestilling på 2 paller hos dem så kommer prisen 

TLA hvad firma sælger til 1920 og er det + lev

jetdirect skrev den 31-08-2018 07:37:07

TLA hvad firma sælger til 1920 og er det + lev

 Det gør mollerup mølle.

https://mollerup.dk/produkter/andet/biobraendsel.aspx

Annonce

Mener Unite lev. gratis (i Jylland/Fyn) ved min. 4 pall. i hvert fald med træpiller, så mon ikke Volodymyr osse kan listes til det samme med 4 pall. træbriketter.    

Jeg skrev til Mollerup mølle for at høre om priserne stadig var gældende på deres hjemmeside, og svaret var JA! 

Jeg kan så lige se at de har ændret priserne nu    

vedr mollerup mølle flg pris fik jeg fra dem på træ briketter :

1 palle: 2564,88

3 Paller: 2379,73 pr palle


Priser er inkl moms og levering

Måske jeg skulle købe en palle RUF briketter, har et sted jeg kan købe en palle for 1800kr.



1800 er det leveret og hvor 

hos unite i randers har de et tilbud på 2x paller for 1825 stk og levering til 260 

http://unite-dk.com/vare/briketter-top-kvalitet-ruf-2pl-x-960kg/

Der er yderligere 56 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis