Teressegulv ovenpå tagpap

Proborn
Proborn
Postnr:
Proborn Proborn

Hej - jeg bor på 1 sal og har udestue som fører ud på en teresse, hvor der kun ligger tagpap..

Jeg vil gerne have lagt noget gulv på teressen så jeg kan få møbler osv derud og stå...

Har tænkt på at lave gennemgående gulv i udestue og teresse, men det er måske lidt udfordrende da dørene ud til udestuen ikke er hævet ret meget over gulvet..

Derfor har jeg så tænkt at købe de gulvfliser IKEA har og så få dem lagt ovenpå tagpappet.. men da jeg har købt fliserne ser jeg at deres støttepunkter er en masse små kryds under pladen og så bliver jeg nervøs for om det vil være dårligt ovenpå tagpap da det muligvis vil kunne trykke hul når der bliver varmt?

nogen der har erfaring herpå?

Og hvad dælen kan jeg så gøre?

Rantzau
Rantzau
Postnr: 2970
Rantzau Rantzau

Jeg har ingen erfaring med de nævnte IKEA gulvfliser, men som udgangspunkt er det en dårlig ide med belægninger der risikere at perforere tagpap.

Regler er nødvendige som underlag for dels at beskytte og dels få et lige terrassegulv så øllerne ikke vælter.

Kontakt Phønix elle Icopal for bedste løsning i netop dit tilfælde. Begge har fyldestgørende beskrivelser på nettet.

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Tagpap
    Lav-Hus
  2. Tagpap
    Lav-Hus
  3. tagpap...
    Lav-Hus
  4. Tagpap tag på udestue
    Lav-Hus
  5. Tagpap
    Lav-Hus