Sikkerhedsko, kan man rent faktisk få dem gode??

Hej

Jeg arbejder i et byggemarked og har de grimmeste og tungeste sikkerhedsko, som jeg bare hader at have på, det ligner simpelthen klovne fødder   
Jeg prøvede min kollegas, som var fra et andet mærke, kan ikke lige huske hvilket og jo de var da mindre og lidt lettere men stadig en klods om foden.

Når men mit spørgsmål er så, findes der nogle sikkerhedssko der rent faktisk er fede at have på ??

Hvilke bruger i og hvordan sidder de? 

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der findes masser af godt sikkerhedsfodtøj, også i letvægts udgave.

Men det er meget individuelt hvad man synes er en god sko, så find en butik med et stort udvalg, så du kan prøve noget forskelligt.

Kender ikke butikker i dit område..

jeg køber mine her.. (PT har jeg sikkerhedsfodtøj fra HKS)

https://www.rtf.dk/catalogsearch/re...kerhedssko


Vi prøver igen, i morgen --

Nu kan jo vende sig til at gå med sikkerhedssko. Se det fra den lyse side. Det giver gode benmuskler. Og hvis du som ansat i et byggemarked ikke skulle have muligheden for at undersøge markedet, hvem skulle så. Så grimme er sikkerhedssko heller ikke, og firmaet betaler.


fase

Desværre er jeg ikke så heldig bare at kunne vælge til og fra, jeg har skam brokket mig over de sko jeg har fået udleveret.  
Så nye sikkerhedssko det står desværre for egen regning men altså, det er jeg meget tilbøjelig til at gøre, på nuværende tidspunkt   

Jeg har faktisk prøvet dem der hedder Airtox, og de virker lettere, er der nogen af jer der har sådan nogle ?

Der er jo også to typer sikkerhedssko. Begge typer beskytter tæerne, men så fåes de med eller uden sømindlæg i sålen. Sidst er lettere og mere bøjelig i sålen. Når du arbejder i en tømmerhandel tror jeg ikke der krav om sømindlæg. Der er for tømrer m.m. der arbejder udendørs.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Kermit_369 skrev den 22-08-2018 14:44:18

Der er jo også to typer sikkerhedssko. Begge typer beskytter tæerne, men så fåes de med eller uden sømindlæg i sålen. Sidst er lettere og mere bøjelig i sålen. Når du arbejder i en tømmerhandel tror jeg ikke der krav om sømindlæg. Der er for tømrer m.m. der arbejder udendørs.

 
Så jeg ville godt kunne gå efter sådan nogle som dem her ?
https://www.billigvvs.dk/Vaerktoej-Sikkerhedssko.html 

Det var nemlig dem jeg prøvede i en stark butik og de virker fine 

Annonce

Jeg har et par "Terra", som jeg har fået foræret. Minder om kondisko, og ikke når så tunge som de billige:


Træd ikke på mine ledninger :o)

Jeg har gennem tiden købt en del arbejdstøj ved "billigarbejdstøj.dk" (nej, det er ikke reklame for nogen jeg kender - bare nogle gode priser..)
Kiggede lige derind, og de har en model af "Terra" til 399,- og nogle andre modeller til ikke mange penge heller..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg har gået i airtox de sidste 4 år, det er klart de bedste jeg har prøvet, og det er mange!


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
maf skrev den 22-08-2018 18:44:21

Jeg har gået i airtox de sidste 4 år, det er klart de bedste jeg har prøvet, og det er mange!


 Fedt du skriver det, fordi de virker nemlig ret gode, at have på, så det bliver dem.    

Hksdk z5.  Dem har jeg. Og de er satme lækker at gå i.  Selv om jeg arbejdr +10 timer dagligt. 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis