Styret underboring

Er der nogen herinde, som er bekendt med en ca pris på at få “skudt” ny stikledning til vand ind fra vej til hus? 

Pft

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det behøver sikkert ikke være styret underboring, hvis det 10-20 meter lige ud. Jeg kender ikke prisen, men det er næsten den eneste måde som vandværker bruger, da reetablering ofte løber højere op. Men du skal forvente gravearbejde i begge ender.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Der bliver også skudt masser af fiber under veje og indkørsler rundt omkring. Det er ikke selve skydningen der tager tid men netop mandehullerne i begge ender, så hvis du selv graver tror jeg ikke det bliver ret dyrt. Og som Erik skriver er det ikke nødvendigt med styret underholding på så kort en strækning.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Jeg kommenterer elleres ALDRIG slå / stavefejl men når jeg kommer til at smile så må du tåle det Kermit_369  "styret underholdning


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hehe...... Det er så i orden Erik. Det blev skrevet på en ellers sløv tablet men med en særdeles aktiv autokorrektur. Så skulle du se dem jeg nåede at få rettet   


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Ja det er noget forbandet noget med det auto korektur. 

Jeg håber de unge piger er lige så dårlige til stavning som de unge drenge ofte er. Ellers vil der komme ret meget ud af det her Me too kampagne.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

A propos auto korrektur:

https://www.youtube.com/watch?v=CJE-AsVOL9A

Undskyld, men den lå lige til højrebenet   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis