Dækkeservietter af gamle søkort.

Hej

Jeg har fået en stor stak gamle søkort som skulle smides ud. Det synes jeg var synd, da jeg har sejlet meget i min barndom.

Jeg tænkte jeg vil skære dem til, og lave dem om til dækkeservietter til spisebordet. Lige den første ide er at bagbeklæde dem, samt lave en ramme ud af sort og tyndt pap, også få dem lamineret.

Men jeg synes tit laminat ser billigt ud og er alt for reflektivt. Så er der nogle der har nogle gode ideer, til hvordan sådan nogle søkort kan se gode ud, samt være funktionelle, uden de skal smides ud?

Andre ideer til hvad man også kan lave ud af søkort er også velkommen. 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ved du kan få mat laminat til en varm lamineringsmaskine, jeg har selv brugt at lave nogenlunde det samme med foto af den skævøjede familie samt af omgivelserne hvor familien holder til. Jeg syntes de blev blev gode og virker ret solide når der kom et stykke 220 grams karton bag fotoene. Jeg kan ikke se hvorfor man ikke kan gøre det samme med gamle stumper gulnede søkort.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis