C27 kondensator 4μF

Den motor monteret på loftet, som driver udsugningen i min emhætte er holdt op med at virke. Når jeg inspicerer den, ser jeg, at denne kondensator ser ud til at være kaput, og tænker, at det måske kan være årsagen. :-)

Er der nogen, som kan hjælpe med, hvor man køber sådan en ny kondensator i Danmark?

Jeg har prøvet at søge lidt på nettet, og den ser ikke ud til at koste alverden, men den dukker mest op på amerikanske websites med meget høj fragtpris. Der dukker også en op, som egentlig er magen til, men med fire ben i stedet for to. Vil den kunne benyttes?

Hvordan anskaffer jeg mig nemmest/hurtigst/billigst en erstatning? 

Specifikationerne er:

1.27.4AA2 MKP 4μF +/- 5%

420V ~30000h/CLASS A

470V ~10000h/CLASS B

Når jeg finder tilsvarende model på nettet, dukker betegnelsen "C27" og varenummer "C274AC34400AA0J" også op.

Måske ser den slet ikke sådan ud i dag, og kan erstattes med et nyere produkt med et anderledes udseende. I don't know.

Håber nogen herinde kan hjælpe med alle mine spørgsmål.

På forhånd tak. :-)

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Du kan få en på ebay i uk leveret til godt 75 kr - det plejer at tage en lille uge der fra.


Mvh Per

Det har ingen betydning om kondensator har 4 spader til kabelsko. De er alligevel koblet sammen 2 og 2. 



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tak for svar til jer alle. Jeg fandt en her til 44 kr med gratis levering til butik i Århus/Kbh:

https://www.elextra.dk/details/H38848/motor-kondensator-4uf-475v-spadestik


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis