trailer bremse

Nitter
Nitter
Postnr: 7700
Nitter Nitter
cliff christensen skrev den 15-08-2018 14:31:18

Er det denne her i mener er i stykker ? 

Jeps.  ;-)

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
FoXX
FoXX
Postnr: 7790
FoXX FoXX

Jeg er enig med Leif her, Jeg vil egentlig gå op til 99.7 % på at det er den der skal skiftes.

Mvh.

Mikkel

Nitter
Nitter
Nitter Nitter
FoXX skrev den 16-08-2018 21:32:10

Jeg er enig med Leif her, Jeg vil egentlig gå op til 99.7 % på at det er den der skal skiftes.

Mvh.

Mikkel

Citat af egne ord: Du skal aflæse typeskiltet på træktøjet og bestille en ny ved en forhandler og have den monteret, så er jeg 99,8% sikker på det nok skal virke efter hensigten igen.

Så underbyder du mig jo !!!     

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
FoXX
FoXX
Postnr: 7790
FoXX FoXX

Jeg er ikke så sikker i min sag Leif, jeg er kun 40 år   

Mvh.

Mikkel

cliff christensen
cliff christensen
Postnr:

Hejsa... hermed en opdatering.

Jeg har nu skiftet dette stempel også, og nye bakker og det til at justerer bakkerne med også. DESVÆRRE ryger håndbremsen stadig op når jeg bremser, og må så ud og ligge den ned for at komme videre. 😳 så har i flere ideer om hvad det kan være galt med min trailer. Mvh. Cliff

Nitter
Nitter
Nitter Nitter

Øv.      Den model træktøj du er i besiddelse af har jeg aldrig haft skilt af mennnnn:

Jeg har fundet en tegning over træktøjet men kan ikke rigtigt greje hwass der kan være galt. Link: https://www.prinova.se/sok-via-fabr...w/zaf-10-2

Når du trækker håndbremsen skal du over et meget hårdt punkt fra hvilestilling inden grebet selv slår op i bremsestilling. Og det sker ?

Hvis det er tilfældet er der noget galt inde i selve træktøjet. Er du sikker på du har fået samlet det rigtigt da du skiftede gasstemplet inde i cylinderen ?

Trækket du har hedder i øvrigt BPW ZAF 1,0-2

Mvh. Leif.

Onliner:
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. SD kort, men Class 4 / 8 / 10 ??
    Lav-Computer
  2. Trailer-hacks
    Lav-Bil
  3. Presenningbøjle til trailer
    Lav-Bil
  4. Bremse til kiste
    Lav-Hobby
  5. Er det asbest
    Lav-Hus