Metal adaptere til KamSnap/presse/knappresser

FarmorK
FarmorK
Postnr:
FarmorK FarmorK

Er der nogen der kan lave adaptere til en Kamsnaps DK93 således at jeg kan bruge flere forskellige dies til f.eks. nitter. I dag kan den KUN trykke KAMSnap

FarmorK
FarmorK
Postnr:
FarmorK FarmorK

Mange tak for svar. Men det koster 160 kr i told samt 25% i moms. Har set andre hvis mænd har lavet adaptere. Altså i USA.

Men rigtig godt link

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Det koster ikke told fra lande uden for EU hvis du holder dig under 1150 kr. incl fragt. Der betales moms ved køb over 80 kr. LINK til skat Mange gange kan det betale sig at købe det hjem i mindre partier da fragt ofte ikke er særlig meget.

De dele der linkes til koster jo fra 11-16 $ + 1,04 $ i fragt så den enkelte del kommer jo over 80 kroner. 

Ellers må du jo havefat i en af de "mænd"   

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Det ser ud til der også er lidt fra Kina/Hongkong, fragten derfra plejer ikke at koste ret meget.

Der er nogle rigtige billige mellem, fra godt 26 kr, hvis du kan holde dig under 80 kr, er der ingen told, og da fragten er så billig, er det ofte en fordel at bestille af flere gange, hvis man så kan holde hver ordre under de 80 kr.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_fr...+&_sacat=0

Hellere eje, end at leje.
FarmorK
FarmorK
Postnr:
FarmorK FarmorK

Erik, jeg har lige betalt ekspeditionsgebyr på 160 kr til PostDanmark samt importmoms af 290 kr. (44 $ fra USA) Ikke told. Det var forkert oplyst. 

Men tak.

FarmorK
FarmorK
Postnr:
FarmorK FarmorK

Tak Je_ns
Jeg forstod ikke lige så meget af den Italienske side men det er bedre med den "nye", og du har helt ret
Tak

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. opkrævning af told og moms??
    Jura, reglementer og krav
  2. Fragt priser til udland !
    Over hækken
  3. Kasse til USA....
    Over hækken
  4. Afgift/moms på trælpiller?
    Fyr og opvarmning
  5. Powerfeed/tilspænding til Optimum OBTImill BF 25 metal fræser