Visonic Powermax sirene

Hej. 

Er der nogen der tilfældigvis ved, om LK's Lydgiver kan bruges som intern sirene på en Powermax? 

Hej.  Er der nogen der tilfældigvis ved, om LK's... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
christiannielsen skrev den 11-08-2018 20:12:53

Lydgiveren trækker max 13mA, så den burde fungere tilsluttet din powermax.

Husk 24v...


 Det er vist ikke en LK lydgiver?

Man kan sikkert få andre mærker og modeller i 12v.


 Nej, du har ret. 12V udgaven (AS 200)  er fra Schneider Electric   

Oplysningen med de 100mA var blot til info, såfremt TS skulle finde på at sætte det store horn på....  


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hehe nej det var ikke det store horn jeg havde i tankerne det var fordi jeg havde en afblændet 1m fuga I min væg, som jeg tænkte kunne sætte en passende "dims" i som intern sirene, fordi dåsen nu sad der alligevel.... Købte så den på Dba men er da i tvivl om den er LK for der står intet om lk på den 


Prøver i morgen at sætte den til 24V i morgen når jeg får adgang til en strømforsyning.... 

LK ville have klistret den til med deres logo. Og der er kun 1 indgang. Så det er ikke LK.

Der må stå på den et sted hvor mange volt den skal have. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Husk at forbinde plus og minus korrekt. Og hvis ikke batteriet fungerer, kan det skyldes at den skal have AC volt. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Selve summeren er, som det fremgaar af billedet , lavet af Sonitron. Det er en udgaaet model. Den er en 12V DC model, men som christioanielsen siger, saa skal + og - forbindes korrekt.  Den naermeste af de nye modeller af summere er nok SMA17 eller 21 http://www.sonitron.be/site/epag.ph...bid=&eid=4 e


Karsten
Annonce

Hej igen. Har lige fået prøvet den og ja den virker sq med 12V. Men det er dælme ikke meget den siger må prøve at finde en 24V udgave der kan sige lidt mere... 


Nogen der kan hjælpe med hvad det er for et 12V 24V relæ jeg skal bruge? 

Hvor stor er spændingen fra din powermax alarm?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det kunne være det her


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvorfor ikke bare benytte en 12V sirene til formålet? 

Fx denne her, som virkelig kan larme: https://www.dk-eshop.adiglobal.com/content/content_prod_detail.numo?idarea=&idareacat=149&idareacatsub=557&id=1026



Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis