Volvo Penta 2002

Hvilken type Perkins dieselmotor er den samme som Volvo Penta 2002, regner med at kunne bruge Perkins reservedele til Volvo Penta 2002. Volvo Pentas reservedele synes totalt forgyldte.

MVH Ole


MVH/OA
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du Ole, Volvo har solgt flere forskellige typer motorer i 2002. Du bliver nødt til at kigge på din motors typeplade og melde typen her, hvis du vil forventer at kunne få et brugbart svar.   ;-)


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jensen16 skrev den 11-08-2018 17:14:25

Volvo Penta 2002 er en 18 HK. motor som er Volvo Penta`s egen produktion.

 Åh, fattede ikke det var typen men troede det var årgangen.   

Der er en tocylindret marinemotor der er benævnes Perkins M20. Men om de passer stumper sammen må du ikke hænge mig op på. 

Må man spørge hvad du mangler ? 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Tak for jeres indlæg og undskyld den sene reaktion, har haft problemer med mit log in.  

Jeg har imidlertid fået oplyst, at Volvo Penta dieselmotorserien 2001, 2002 og 2003 er baseret på Perkins motorer?

På min motorplade står:

Volvo Penta

Type: 2002

No: FL 2512

Er der nogen, ud fra de oplysninger, som kan hjælpe med at finde den tilsvarende Perkins type motor.

Jeg har købt et reparationssæt til ferskvandspumpen, som koster ca. kr. 1800, og du kan købe en pumpe til en bil for ca. kr. 350, der er således stor forskel på reservedelspolitikken de to steder.

MVH/OA 


MVH/OA
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis