Radio/cd tilslutning

Hej herinde, jeg søger efter en der kan sætte min radio/cd til i en ældre Audi a6 2,6 v6 1994, pga tidligere ejer har klippet i ledningerne, kan jeg ikke finde ud af at sætte den til, håber der er en i Svendborg eller omegn der kan hjælpe, pris finder vi ud af. mvh ukent 


Lev livet mens du kan.
Hej herinde, jeg søger efter en der kan sætte min... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Nej jeg har desværre ikke en blaupunkt. Kan jeg risikere at kortslutte alt muligt hvis jeg prøver at splejse ledningerne sammen. Du skal have mange tak for dine input.  


Lev livet mens du kan.

Det tror jeg ikke, så længe du blot ikke sender for stor effekt deri, Prøv om du kan lokalisere stikkets ledninger i retning af højtt. forinden.  Har desværre ikke manual på min Blaupunkt, men her kan du se mine tilslutninger, på en Seat årg. 98'. Det er helt standart, og ikke ændret. Umiddelbart burde det være som i din, da VAG er rimelige ens ifølge diverse fora. Det giver ikke så meget mening mht. det blå stik, med mindre det styrer andre funktioner, som ratbetjening, telefon osv. Ps. Jeg har jo kun højtt. i front..  


 

Mange tak for svar og billeder, jeg prøver nok om det kan lykkedes ellers må jeg finde ud af noget andet  


Lev livet mens du kan.

Hej

Den radio du viser på billedet kan IKKE bruges i din Audi fordi  Audien har en indbygget forstærker og derfor skal du have en radio med de små iso stik (iso 3 - 4 og 5) så du skal ha en anden radio !!!

Polobjørn



"AUTOELEKTRIKEREN"

Polobjørn, okay, jeg har ellers fået tid hos carsound i morgen, de har set billeder af stikkene og siger de godt kan lave det. Hvor sidder den indbygget forstærker henne. mvh kent hertz


Lev livet mens du kan.
Annonce

Polobjørn hej, du havde ret, de rodede med den hos carsound i over 3 timer og så måtte han give fortabt, heldigvis var de fair og tog kun for ½ time for det. Ved du om det er pga det skal være en bestemt radio man skal sætte i den, feks en blaupunkt ??  


Lev livet mens du kan.

- og jeg var lige ved at tilbyde hjælp..  var vist godt jeg trådte lidt vande der !

 Hvis du nærkigger stik på min blaupunkt, ser det ene bensæt ud til at passe på det blå stik.

( gentager ser ud til ) - du må da gerne prøve min af, så er den mulighed da aflivet. 

Her lidt info på bagsiden, måske kan polo B sige om det passer.

https://www.google.dk/search?q=blau...RNL3AhQKM:


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis