hvem anbefales til at hulmurisolere

hvis jeg ønsker at huset skal hulmurisoleres, hvem skal tages kontakt til? det kan vel ikke svarer sig at gøre denne opgave selv.

Vinduer bliver skiftet om 2 år, hvis det har betydning.

Huset befinder sig i aalborg,

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan ikke selv hulmursisolere. Men du får energitilskud, hvis du får en aut isolatør til det. Undersøg først hvilket materiale du vil have isoleret med. Der er stenuldsgranulat, papirudgave og styropor kugler. Kig i tlf bogen. Der er masser af firmaer i dit område. Tag et firma der kun isolerer.


 

det tager ikke en hel dag! Kommer selvfølgelig an på, om det er Amalienborg. Et alm hus på 120-130 kvm koster ca 15.000-18.000 og så har man garanti for, at det er gjort korrekt.


 

Det tog en arbejdsdag (8 timer) at blæse 4 m3 ind i hulmuren i mit hus. Så jo det vil jeg mene det i hvert fald tager for en nybegynder. Og jeg bor ikke på amalienborg.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvilken materiale anbefaler i? Jeg kan se der er større forskel på hvilkne firmaer der laver opgaven. Nogle bruger ikke thermo til at undgå kulde broer. Er det bestemte i kan anbefale til arbejdet?


Annonce

Hvis du skal have vinduerne ud om et par år vil jeg også klart anbefale polystyren med lim. Ellers ender du med isolering over alt om et par år 😉

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis