Ødelagte klinker

Gode råd søges: Jeg har fået lagt nye sorte fliser i køkken, bad og bryggers og valgte at få lagt epoxyfuge. Mit problem er, at efterfølgende sætter jeg gipsvægge op og det kræver jo spartel/slibe. Alt det støv har nu sat sig i mine nye klinker som et hvidt støvlag og andre steder som hvide plamager, da mureren ikke har vasket epoxyen ordentlig af gulvet. Jeg har prøvet alt fra gode husgeråd til epoxycleaner (tog det væreste), men har stadig hvide plamager på mine sorte fliser og det ligner noget der er løgn. Er desperat efter råd.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Efter mureren. Det skal han løse.


 

Ja det mener jeg jo os, men mureren mener, at det er mit ansvar, fordi der ikke har været dækket af. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Mig bekendt er der ikke andet end epoxy cleaner der kan tage det. I den retning er epoxy et djævelsk produkt fordi der sagtens kan sidde en hinde på som man ikke kan se med mindre lyset falder på en bestemt måde, eller man dækker området med gips støv


km

Tak for svar. Har i dag haft et firma ude for at rense dem, da mureren og jeg ikke kunne blive enige om, hvis ansvar det var. De er næsten blevet helt rene.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også