Oprette en gruppe i mail [email protected]

Jeg vil gerne oprette en gruppe i mailprogrammet outlook.dk. Det drejer sig ikke om programmet outlook men om appen. Er der nogen, der har en løsning på opgaven?


fase
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej S. Fabrin er det Outlook appen på telefon eller programmet på computeren du mener? :-)

Tjek eventuelt min guide her - måske den kan bruges?


Har kodet fairpeople.dk - min kæreste står for indholdet :)

Tak for dit svar, selv om linket henviser til hjemmesiden fairpeople.dk. Jeg har en mailadresse, er [email protected], under personer vil jeg gerne kunne oprette en gruppe, så jeg kan sende en enslydende mail til flere personer på en gang, uden at skulle taste hver enkelt mailadresse ind. Jeg burde have fortalt, at det drejer sig om mailprogrammet Mail i win10 på min PC.


fase

Hej S. Fabrin,


Det beklager jeg, linket får du lige her: rigtige link


Du skal ind i personer og oprette en mailgruppe, de bliver så importeret ind i Windows Mail 


Håber det giver mening?


Har kodet fairpeople.dk - min kæreste står for indholdet :)

Problemet er at det ikke er til mig selv, men til en jeg hjælper, som nærmer sig de fire snese. Så programmet skal være på dansk. Problemet kan af en eller mærkelig grund løses ved at logge ind på outlook.dk sign in og derfra bruge den beta udgave, der findes. Så kan jeg lave en foretrukken, og derfra lave en gruppe, med det havde været smartere om det kunne laves i  mail til Win10. Jeg har prøvet linket fra ChrisVest, men der synes at være forskel på Den engelske og danske udgave af Mail programmet. I skal begge have mange tak for jeres indlæg.


fase
Annonce

Tak for din henvisning. Som før nævnt vil jeg prøve den løsning, som er den samme som ChrisVest henviser til.


fase

Sorry, det link havde jeg lige overset :-)


mvh
...programmet skal være på dansk...

Havde overset dit svar. EmClient er skam på, et meget fint, dansk, men er nok lidt af en mundfuld, til folk i den alder.

Men bortset fra det, er det, det bedste mailprogram jeg er stødt på. Har faktisk valgt at købe Pro udgaven (kan ikke nøjes med to konti), selv om jeg allerede har et Office 365 abonnement med Outlook.

 


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.

Regmos, tak for dit svar. Ja programmet skal være simpelt og let overskueligt, så derfor har jeg valgt Mail i Win10. Det bruger jeg for øvrigt også selv. Det kan bruges til at samle flere mailkonti under samme hat, så det virker fint. Jeg har foreløbigt løst opgaven ved at lave en foretrukken i edge, hvor jeg har logget ind på mailkontoen. I den kan man lave en gruppe, som virker fint. Mailprogrammet bruges for øvrigt til at se mails fra en pop3 konto hos en anden udbyder. 

Jeg kan se at du at du abonnerer på Office 365 med outlook. Jeg går ud fra at outlook er programmet outlook. Er der en speciel grund til at du abonnerer på office 365 i stedet for at købe office med outlook. Betaler du ikke en årlig afgift for office 365.


fase
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis