Centrallås

Har en gammel tøs af en Audi 100 2.6E Avant. Som ikke låser alle døre op når man Låser føredøren op, men den Låser alle døre fra føresiden, Låser jeg derimod op fra passergersiden så låser alle døre op. 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvilke døre låser ikke op. Og er det låsekasser så er de ikke særlig dyre. Ca. 200 kr. stykket på ebay.de

Jeg har en kollega med en A4, med 3 låsekasser der driller, pris oplyst til hende fra AUDI, 14.000 kr. De må godt nok være svære at adskille de døre i A4, for kasserne er de samme som jeg har købt til min VAG skoda bil.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Det føresiden døren Låser op men de resterne døre følger ikke med, kun hvis jeg Låser op fra passersiden så låser alle døre op 

Det lyder som om det enten styringen/løse forbindelser eller låsekassen i førersiden det er galt med. Der mangler åbenbart et "lås op"-signal fra førersiden.

Havde en SEAT Cordoba, hvor centrallåsen drillede - somme tider. Plus at der var nogle elektriske anormaliteter ind i mellem. Fik aldrig kommet på det. En dag gik bilen så helt i koma og mekanikeren opdagede at styre boksen, som sad i pisserenden foran forruden (hvilket jeg ikke anede) havde været sat under vand da drænhuller var delvist stoppet. Det har nok også været det der var årsagen til spøgelserne i elsystemet. 


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Brug youtube.com til at se hvordan det adskildes. Hvis den er så gammel kan det også være en ledning der er knækket.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Har kigget der men intet dukkede op 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis