Hjælp til robot støvsuger

Hejsa

Jeg vil investere i en robot støvsuger men ikke dem til 7000 kr. Jeg har kigget mest på roomba.
Jeg skal bruge en der kan klare hundehår og køre op på gulvtæppe. Jeg er blevet solgt en 681 men den kan Ikke køre op på gulvtæppet. Der er næsten et stort rum med 1 gulvtæppe.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville klart købe kinesisk. Køb en Xiaomi Roborock S50, den overgår Roomba's topmodel i nærmest alle test, og den kan købes (godt nok i Kina med tvivlsom garanti) til 1/3 af prisen. Koster knap 2400kr inkl. fragt.

Har selv købt 1. generation, og den klarer opgaven fantastisk. Den kan købes for under 2000kr, og overgår også Roomba 980 i test.

Jeg har en Romba 800 serie tror jeg - det skal være dem med gummiruller istedet for børster - den klare jobbet fantastisk med og rydde op efter en Golden retriver

Kan også køre over rimelig dørbundstykker..

Har købt på aliexpress.com

Den sendes fra lager i Tyskland eller Spanien, derfor intet problem med told. Man skal blot være OBS på det, når der bestilles.

Til info så har den børster og ikke gummiruller. Der vil derfor være mere vedligehold end med Roomba. Igen, dog til en væsentligt lavere pris. 

Men se nogle test og træf beslutning ud fra det. Det skal være Roborock og ikke 1.generation, hvis den skal være effektiv til at køre over høje tæppekanter. 

Man skal også være villig til at tage chancen uden garanti. For der findes mandagsmodeller. Til prisen var jeg dog ikke i tvivl. Jeg kunne tage chancen 3 gange og stadig have brugt mindre end ved køb af en Roomba. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis