Forkert Mobilepay ..

Kom lige til at overføre et mindre beløb til en "forkert" konto på mobilepay....

Kan man efter overførsel få den "slettet" eller er det bare Sur røv...? som det hedder i Jydeland


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nope, løbet er kørt med mindre modtageren er en flink person der reagere positivt på en anmodning om at returnere beløbet.   

Du har formentlig nummeret på den, du har sendt "et mindre" beløb til. Prøv at ringe til vedkommende og spørg, om du kan få beløbet retur.


fase

Opfølgning . Jeg skrev en sms til den "forkerte" modtager og forklarede om miseren.

Vedkommende sendte beløbet tilbage...


Der er gode og ærlige mennesker i Damark..



Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....

Det var en fin afslutning på opgaven. Jeg er jo nok så naiv, at jeg tror de fleste mennesker er til tale med, hvilket du lige har ført bevis for. 


fase
Annonce

Dejligt du fik dine penge retur.

Jeg har også engang kommet til at trykke forkert nummer ind, var dog så heldig at vedkommende ikke havde mobil pay. 

Nu spørger jeg altid om navn på modtageren, betaler ofte med mobilpay på DBA og GG, så er man da lidt mere sikker på, at pengene rammer rigtigt.


Vi prøver igen, i morgen --

Sendte også engang 4000 til en forkert person - han ringede heldigvis lige efter og spurgte om jeg ikke gerne ville have dem tilbage ;-)

i gamle dage havde vi noget der hed en girokonto. Det var praktisk dengang når kunder betalte med girokort. Pludselig en dag var der overført 1 mill. præcis på min konto. - - - -  Stor glæde men ØV dagen efter havde de hævet dem igen altså  - 1 mill.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

mindes i mobilpay når nummeret tastes ind i app´n så kommer modtager navn op ?

Ja, lige før man swiper til højre. 🏦


Træd ikke på mine ledninger :o)
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis