Start problem med Puch/Maxi E-50 K

kimkjærgaard
kimkjærgaard
Postnr:
kimkjærgaard kimkjærgaard

Efter jeg har haft skilt karburator Bing 18 og fået den renset helt i gemmen alt vil den meget nødig starte,tomgang skruen sider i bund og luft skruen 1 1/2 gang tilbage når den starter pisker hjulet rundt når jeg så skruer på luftskruen yderlig ud så den står pænt i tomgang er det den er umulig at starte.nålen står i midten,det er nyt for mig at rode med en knallert så er der nogle der kan råde mig i midt problem. da det er min kæreste der skal køre på den skal den gerne kunne starte uden nogle vanskeligheder MVH kim       

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Sidder der ikke en nål i gasspjældet? måske den skal et par hakker op, så den får mere benzin.

Virker din choker ?

Hellere eje, end at leje.
kimkjærgaard
kimkjærgaard
Postnr:
kimkjærgaard kimkjærgaard

Jeg skriver netop i mit indlæg af nålen står i midten.jeg har godt nok hørt om at stille på nålen,men der blev der sagt at den skulle stilles ned af??? jo choker virker ud mærket.tak for dit svar VH kim   

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Når du flytter nålen op, får den mere benzin, og ned får den mindre.

Men hvordan kørte den, inden du adskilte karburatoren ? ?

Måske du skal skille karburatoren ad igen, og rense den en gang mere, det kan godt drille lidt, så det ikke altid lykkes første gang.

Er pakningerne til indsugningen 100% tætte? For er der utætheder her, går den ikke godt.

Virker der til der er god kompression på motoren, så der er god modstand når du træder. 

Hellere eje, end at leje.
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. håbløs puch maxi p+k
    Lav-Motorcykel
  2. Puch Maxi P + K
    Lav-Motorcykel
  3. Puch maxi K. Start Problemer Hjælp !!!
    Knallert & Scooter
  4. Puch maxi k problem
    Lav-Motorcykel
  5. Puch Maxi tomgang.
    Lav-Motorcykel