Kraftige røgbomber

Hej jeg har i rigtigt lang tid gerne ville lave en røgbombe men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet at blande saltpeter og sukker sammen men det virker ikke.

Hej jeg har i rigtigt lang tid gerne ville lave en... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Okay og hvad for noget kno3 bruger du for jeg er bange for at det jeg bruger ikke virker 

Og hvor kan man gå det henne 

jeg køber det somme tider af en fyrværker men han kan ikke sølge så meget af gangen da det er under opsyn af staten.Så jeg køber det mest fra linket her.det tager ca 3-5 dage om om og komme

https://www.ebay.com/itm/Potassium-...3148815444

priserne er blevet lidt højere i år så man for mindre end man plejer

Okay mange tak for hjælpen det var dejligt at jeg endeligt fandt ud af hvordan jeg skulle gøre😊

det er nemt og sjovt og koster ingenting og lave og det der tager længst tid er og lave sukker og kno3 om til fint pulver så det ligner mel...

Det her er den nemmeste og billigeste måde og lave dem på..

 Der er en anden og langt bedre måde og lave dem men den måde er meget dyr og kræver en hel masse flere kemikalier

Jeg har et sidste spørgsmål for idag jeg ville bare lige høre om du var sikker på om det koster så meget alså man får ikke endgang 1 kilo for 118 kr 

Og når jeg ser der inde står det først til at komme imellem 3-22 januar ikke kun 3-5 dage 

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis