Certificering symbol

Hej!

Er der nogle af jer, der kan forklare, hvad dette symbol betyder?

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kunne du fortælle lidt om, hvor du har set det og i hvilken forbindelse?


fase

Oversat fra en .su side står der følgende:


Symbolet for det uafhængige styreudstyr. Dette er navnet på den enhed, der er forbundet mellem netværket og lamperne og begrænser strømmen til den ønskede værdi. Og det er uafhængigt, når det kan installeres uden for lampen uden et ekstra beskyttelsesdæksel.

Kunne du lægge et link til den side, hvor du har fundet symbolet?


fase

http://goods-info.su/prochie-informacionnye-znaki/

Værsgo Fabrin: Jeg regner med en komplet oversættelse SNAREST  

Ja fint at vi har google oversættelse 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce

Tak for oplysningen. Jeg forstår det sådan at det er komponent der oversætter en kommando fra netværket til en brugsgenstand. Har den et symbolnavn og nummer i f.eks. PCschematic.


fase

Det er da fint oversat?

Mvh.

Mikkel


Symbolet for det uafhængige styreudstyr. Dette er navnet på den enhed, der er forbundet mellem netværket og lamperne og begrænser strømmen til den ønskede værdi. Og det er uafhængigt, når det kan installeres uden for lampen uden et ekstra beskyttelsesdæksel.

Den Russiske er måske lidt være at knække: Символ независимого пускорегулирующего аппарата. Так называется устройство, включаемое между сетью и лампами и ограничивающее ток до нужного значения. А независимым оно является тогда, когда его можно устанавливать вне светильника без дополнительного защитного кожуха.

  

Mikkel


FoXX, den russiske oversættelse har jeg fundet og forstået, men det jeg søgte efter, var den danske udgave som eventuelt bruges i PCschematic. 


fase
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis