Anbefalinger af bedste danske oste?

Vær hilset! Først og fremmest undskylder jeg min danske, da det ikke er mit modersmål.

Jeg planlægger at åbne en butik i mit land, der ville sælge importerede oste fra hele verden, som også ville omfatte Danmark! Under min forskning snuble jeg på dette kort med forskellige europæiske oste:



Nu vil jeg gerne vide, om de danske oste, der vises korrekt, repræsenterer de bedste oste fra Danmark? Hvis ikke, ville jeg være mere end glad for at høre forslag fra andre top danske oste.

Tak!

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ked af at måtte sige det, men danske industri-oste er bestemt ikke noget at prale af i forhold til andre osteproducerende lande. Især når man taler om skære- og fastoste. Og nogen gange er osten slet ikke det den giver sig ud for at være, et kendt eksempel er fx. Klovborg-osten. 

Ps. De på billedet 3 danske oste må være: Havarti, Danablu, Maribo 

Det vil aldrig blive andet end gætteri Marcus. Opløsningen på billedet er for lille. Kan du ikke linke til billedet direkte eller skrive af hvad ostene hedder.    

It will never be anything but guess Marcus. The resolution in the image is too small. Link directly to the image or write what the cheeses are named instead.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Vesterhavsost fra Thise 


Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Arla Unika - Den hvide dame og Krondild  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Unika ostene fra Arla har meget høj kvalitet. 


Morten

Tak for dine svar! Jeg vil helt sikkert tjekke dine anbefalinger!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis