bærende væg?



Hej Alle, 

Vi er i gang med at istandsætte vores entre. Vi vil derfor gerne have fjernet et stykke mur, fra en døråbning men vi er i tvivl om det kan skabe problemer med stykket over dørpartiet. Om det er en del af en bærende væg? 

Indtil videre har vi fjernet dørkarm og slået stykker af muren af (markeret med blå ring) dette bestod af leca. Stykket over døren ser bare anderledes ud.. er der mon en der har et viden omkring dette?


Hej Alle,  Vi er i gang med at istandsætte vores... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ja hvis der er beton loft så må den nok hellere blive liggende grunden til at jeg tvivlede var fordi jeg kunne se at loftet i tilstødende rum ikke ligner beton (fordi de ligger den anden vej?) eller er det er andet loft?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvad tænker i mht leca blokkene, er det mon uden fare at fjerne dem, eller støtter de også? 😁

Du må undersøge om overliggeren ligger af på de lecablokke som du vil fjerne. Det kan vi ikke se på fotoet.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Synes heller ikke jeg kan se det i virkeligheden. Det ligner ikke at overliggeren går ind i væggen, men at den hviler på lecablokkene - vi er derfor nået frem til den konklusion, at det skal bygges op igen. Tak for råd :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis