for mange spørgsmål i projekter

hvordan kan det være at der bliver oprettet så mange spørgsmål i projekter ??


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I Juni måned kørte der en lignende tråd LINK


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg kan godt forstå, at man som ny, der skal i gang med en opgave, tænker, at det er et projekt man går i gang med. Og så er det jo oplagt at oprette det under "projekter".

Hvis man så samtidig ikke er så vant til at bruge internetfora, så er det ikke sikkert man ved, hvad en "tråd" er. 

Jeg tror, man kunne løse "problemet" ved at bruge nogle andre ord. Omdøb "Projekter" til "Inspiration" og "tråd" til "emne". Så tror jeg, de fleste vil kunne finde ud af det.

Jeg er helt enig i, at det er for svært at skelne mellem "forum" og "projekter".

Ideen om at lade overskriften blive "Inspiration" er egentlig meget god. Artikel-sektionen er ved at få en kraftig overhaling nu og jeg har en tanke om at omdøbe det til "Guides".

På den måde har vi "Forum" (debat / spørgsmål & svar), "Inspiration" (andres projekter) og Guides & info (artikler, guides, artikler).

Argumentet imod "Inspiration" er selvfølgelig, at man også får inspiration i forummet....


Mvh. AllanE

Forum og Projekter er udmærkede betegnelser, så lad os beholde disse betegnelser. Skulle der engang i mellem være en enkelt, der kommer til at oprette et spørgsmål i projekter, så fred være med det. Guides, skal det være på engelsk/amerikansk. Amerikansk how to make en elephant bigger, better and faster. Jeg blev for øvrigt engang spurgt af en tysk programmør: "Ved du, hvem der er det dummeste folk i verden?" Det måtte jeg svare nej til. Svaret var: " Der er amerikanerne, for på brugsanvisningen til en kniv står der: " Kniven er skarp, og du kan skære dig"". Det var naturligvis ment med et glimt i øjet.


fase

Ok, indtil videre har jeg tilføjet et popup-besked, når man opretter et projekt. Her får man besked om, at bruge forummet hvis man har spørgsmål. 

Det kan måske hjælpe lidt, indtil vi finder en bedre løsning.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis