Tablet til børn

Hej,

Vores "store" dreng på 5 år, skal have en ny tablet. Han bruger vores den gamle ipad, men den er efterhånden så langsom at den næsten er ubrugelig.

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer, hvad bruger jeres børn?

Er ipad det eneste der dur, eller? (Prisen er jo heller ikke lige meget.)

Senere skal vores datter nok også have en, så det kunne være rart at vide hvad jeg evt. skulle gå efter :)


God sommer!! :)

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Vores unger bruger også Ipad 2, og damn de er blevet langsomme.

Har dog fået fat i en ipad mini 2, og den er bedre, men stadigvæk hurtigere end de store ipad 2.

Vores 2.5 og 4 årige døtre toppes om at få fat på minien, de vil helst have den lille, da den er nemmere at håndterer.

Så få fat i en nyere model ipad mini, eller en 5+7" alternativ med en ordentlig processor i.


 

Super. Tak for jeres input. En søn på knap 5 og en datter på knap 2, så bliver der hurtig rift om kun 1 tablet. 

Kan anbefale Lenovo tablet, Samsung Galaxy tablet eller Sony Xperia Tablet.

Det bedste jeg kan finde til billigste pris, er en "Lenovo Tab 4 10" er i El Giganten til 1.995 kr.

Det er dog uden 4G (simkort) - hvis du skal have det så koster den pt. 2.199 kr i Dustin Home. Fandt priserne via pricerunner..


 

Tak for svar. Umiddelbart koster en iPad 32gb wifi også kun 2397. 

Jeg kan finde en Lenovo til 1555kr i Elgiganten. Lenovo tab 4 10 plus tablet, 16gb wifi.

Hvis de skal have plads til mange spil (og evt. film, musik, serier, billeder) så er 16 gb ikke meget, men jeg kan se den kan udvides med et Micro SD-kort, hvis det bliver nødvendigt..

Så jeg ville nok købe den til 1.555 i Elgiganten, og et Micrso SD kort på 64 GB (kan fås til 150-230 kr), det ville være det billigste


 

Super - tak 👍🏼

vi har også denne lenovo tab4 10+ /lte man skal lige bemærke man ikke kan instalere app på sd kort, men den har 64gb intern hukommelse

iøvrigt super maskine til prisen 8core cpu og 4gb ram samt 64gb lager plads

Vi har købt en Lenovo Tab 4 10 Plus til min søn på 6. Det virker til at han er glad for den


Tag ikke livet alt for alvorligt. Du vil aldrig komme ud af det i live.
- Elbert Hubbard
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis