LK AIR dåse montage

vægten
vægten
Postnr:
vægten vægten

Så der må altså godt føres ledere fra 2 rør gennem samme hul i en dåse, ok tak<a class="btn btn-primary btnSubmitReply" href='javascript:WebForm_DoPostBackWithOptions(new WebForm_PostBackOptions("dnn$ctr371$ActiveForums$ctl00$topic$ctl03$btnSubmitLink", "", true, "", "", false, true))' id="dnn_ctr371_ActiveForums_ctl00_topic_ctl03_btnSubmitLink"><u><font color="#0066cc">Send

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Ja, så længe de kan være der. Er du i gang med en uddannelse som elektriker   ?

fase
vægten
vægten
Postnr:
vægten vægten

Det varer lidt endnu før jeg er færdig som elektriker. Tak for hjælpen, men elektriske regler for ikke at tale om lovgivning er mere bøvlet for en LDSér, end jeg havde regnet med

vægten
vægten
Postnr:
vægten vægten

Undskyld forsinkelsen. Der skal være jordforbindelse til alle stik (i tidligere tegning). Stikkene X, S2, S3 kommer i nærheden af nogle andre stik, der er uden jordforbindelse, fordi disse andre stik stammer fra en tidligere installation fra før jordtilslutning blev lovbefalet. Kan der komme jordforbindelse på nogle af de tidligere installerede stikkontakter, der er uden jord, uden at fjerne stikkene og lave hele installationen om? Den tidligere installation uden jordtilslutning tilhører en anden sikringsgruppe end stik X, S2, S3. Stik bliver 3 huls stik med jordkontakt

S. Fabrin
S. Fabrin
S. Fabrin S. Fabrin

Det kommer an på, hvordan installationen er lavet. Her tænker jeg på, om du kan skifte ledninger ud eller ej. Hvis installationen er lavet med rør med ledninger i, kan du trække en jordledning i ved at binde f.eks. en lyseblå og en gulgrøn ledning i den ledning, der er nulleder og på den måde få en leder mere i røret. Er din installation lavet med indmurede kabler, kan du ikke ændre installationen uden at udskifte kablerne.