Støvsuger til terrassen

Det er lettere at støvsuge indenfor end at feje, hvilket også er grunden til jeg altid støvsuger. Det eneste jeg fejer er vores store terrasse, og her tænker jeg det kan gøres mere smart.

Jeg overvejer derfor at købe en støvsuger, som jeg kan bruge på terrassen fx Nilfisk Multi II https://consumer.nilfisk.dk/da/cases/About%20wet%20and%20dry/Pages/Multi-II.aspx

Lyder det helt gak at købe en støvsuger til sin terrasse, eller hvad synes I?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis der er havefliser på terrassen, suger du jo sandet op, der er i mellemrummene.


Vi prøver igen, i morgen --

Tror jeg prøver at købe en Nilfisk Buddy II 12 til små 400 kr., og så må vi se hvordan det går.

Hvis I mener jeg bør købe en anden model, må I meget gerne sige til

Du kunne jo købe en løv suger... den er ikke så kraftig, og nogle af dem kan også puste, hvilket kan være smart, da man så kan blæse alt skidtet sammen i en bunke inden det suges op.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

jeg støvsuger også min en gang imellem det skal dog siges at min overflade er ligesom en hårdtbrændt klinke, men jeg har ikke problemer med at sand bliver suget op fugerne, jeg har brugt en af de fuger der hærder lift op så det hjælper

Annonce

Jeg har en Nilfisk Buddy II 12, det er en udmærket støvsuger, dog larmer den utrolig meget.

Har ikke prøvet at støvsuge fliserne med den, men det vil den helt sikkert kunne klare.


Vi prøver igen, i morgen --

Buddy æder ALT! Har selv een på værkstedet


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis