Ny indkørsel... Hvordan kommer jeg nemmest af med alt det gamle?

Hejsa

Ja, det er måske et usædvanligt spørgsmål, men ikke desto mindre....

Hvordan kommer jeg nemmest af med alle mine gamle fliser, sten, jord, planter, grus?

Jeg har en forhave/indkørsel, som i dag består af tre forskelligeslags fliser, marksten og chaussesten. Derudover skal jeg have tøm et par bede for grus, jord og planter/rødder etc.

Det er jo en forfærdelig blanding at skulle af med, og jeg vil gå ret langt for ikke selv at skulle køre med det... Men hvad gør man så?

Jeg kan vel ikke smide det hele i én container? Kan man eventuelt smide fliser osv. på paller, som så kan afhentes af en vognmand? Måske marksten og chaussesten kan ryge i en slags pallerammer? Jord og planter - kan de ryge i samme container?

Er der nogen som har erfaringer med den slags, eller bare har et godt bud på en smart måde at løse det på?


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis de smider det på paller kræver det jo kran eller truck at læsse det. Du skal bestille container ( sikkert 2 ) til det hele. Vognmanden ved naturligvis hvordan det skal sorteres, så spørg ham ved bestilling, og ligeledes hvor hårdt de må fyldes. . 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg tager fat i vognmanden og så finder vi nok en god løsning

Tak for svar

Her i "vores" pastorat vil jeg tro det er Erik Lie i Sunds eller Arne Jensen i Vildbjerg du vil have bedste chancer fra. Ellers det større Marius Petersen på Sandagervej. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hvis der er chaussee sten i mellem vil jeg anbefale du tager dem fra da prisen på sådanne er god i tiden


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis