Badeværelse gulv

Jeg har fået lavet et badeværelsesgulv som jeg ik er tilfreds med. Muren er kold han siger jeg skal betale. 

Men han har ik støbt gulvet højt nok, så nu er der 1 cm gummi fuge rundt om gulvet - mellem gulv og væg. Mosaikkerne som er lagt, har han nogle steder lagt lige op af hinanden. En række mosaikker ligger over fugerne - så der er en kant. Støbning mellem loft og gulv ( fik skrifte afløbet er) er der kommet revner i. Der skulle bruges 3,5 kvm mosaikker - han bestilte for mig - men fortalte ik at han skulle bestille 5,35 kvm- før nu hvor jeg skal betale. Kan jeg gøre indsigelse her ? 

Jeg overvejer at klage til byggeklagenævnet - men er usikker på om jeg har en chance her. Muren er med i byg garanti - men han reklamere ik med det. 

Hvad ville i gøre ? 

Regningen skal betales på lørdag -

Håber på noget sparring , tak 

Mvh Skytte 

Jeg har fået lavet et badeværelsesgulv som jeg ik... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det er positivt, at de kommer så hurtigt.. :-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg ville ikke betale en klejne..

Vedhæftede filer:

Øverste pile på øverste billede kan dog være fordi at væggen har været ujævn.

Mvh.

Mikkel

Annonce

Hej Mikkel , tak for dine kommentarer- Væg flisen skulle skiftes da muren kom til at ramme dem der var på væggen - så der mangler maling de mørke steder. 

Men muren skriver at mosaikkerne ligger sådan på net, men det kan ik ses jf ham før fugningen 🤔 

Dagens status: der er udpeget en syn og skøn mand - også en murermester - så det bliver spændende 🤞🏻

Krydser finger for et godt resultat..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Men muren skriver at mosaikkerne ligger sådan på net, men det kan ik ses jf ham før fugningen 🤔 

Så må han både være blind og inkompetent, det er simpelthen klamp det der..

Pøj pøj med det.

Mvh.

Mikkel

Tak Mikkel og Natur 👍🏻

  tak for respons.. og glæder mig til at få opdateringer på denne sag..  som @foXX skriver - både blind og inkompetent murer.. men hvor bliver jeg trist, over at se sådan noget l..rt
Selvfølgelig kan man se det, inden man fuger.. og havde det været en blind murer, kunne han have følt sig frem, og konstateret, at det var "øv"..
Hvis man ikke kunne se det inden, så ville ingen jo bruge mosaik på net..   (og nettet er jo netop lavet for at hjælpe, så man kan lave belægningen, selvom man måske har mere end 2 tomler..)    
Men ellers må du jo bare i gang selv - du kan ikke lave det ringere end dette - det er da en trøst, ikke??  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også