Badeværelse gulv

Jeg har fået lavet et badeværelsesgulv som jeg ik er tilfreds med. Muren er kold han siger jeg skal betale. 

Men han har ik støbt gulvet højt nok, så nu er der 1 cm gummi fuge rundt om gulvet - mellem gulv og væg. Mosaikkerne som er lagt, har han nogle steder lagt lige op af hinanden. En række mosaikker ligger over fugerne - så der er en kant. Støbning mellem loft og gulv ( fik skrifte afløbet er) er der kommet revner i. Der skulle bruges 3,5 kvm mosaikker - han bestilte for mig - men fortalte ik at han skulle bestille 5,35 kvm- før nu hvor jeg skal betale. Kan jeg gøre indsigelse her ? 

Jeg overvejer at klage til byggeklagenævnet - men er usikker på om jeg har en chance her. Muren er med i byg garanti - men han reklamere ik med det. 

Hvad ville i gøre ? 

Regningen skal betales på lørdag -

Håber på noget sparring , tak 

Mvh Skytte 

Jeg har fået lavet et badeværelsesgulv som jeg ik... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tak Natur 👍🏻jeg har faktisk overvejet at jeg må tilegne mig mure kompetencer også - så jeg kan være selvkørerne 😜

Kære alle. 

Som lovede tidligere så ville jeg holde jer opdateret på min sag ved byggeklagenævnet . Grundet sommeferien og kommentar på skønsmanden rapport så kom min sag først til beslutning i går. Men deres beslutning blev at der skal lave en ny skønsforretning 🤔 de har ik begrundet hvorfor - naturligvis har jeg stillet dette spørgsmål - for hvor er det mega træls - jeg havde stort set fået medhold i det meste og skønsmanden havde fundet fremtil at faldet var lavet forkert - det havde jeg ik tjekket - da jeg ik kan bruge badet 😉så jeg skal igennem skønsforretning igen 🤪😊

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også