Billig Multicutter

Axell
Axell
Postnr: 5953
Axell Axell

Må ud og have mig en multiskærer. Har kigget på den ford i harald. Har jo hele 300w. Men jeg er lidt i tvivl om det der smarte quick change system er noget der holder eller jeg er bedre stillet med en gammeldags måde hvor blades spændes på med skrue.

Kunne også være interesseret i den renovator 37 fra PWR. Dog kun 250w, men med mange dele. Men kender ikke Nupa.dks service. Harald plejer jo at være nemme at snakke med. Men de er vel også vant til det :)

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Kender ikke det quik change system, men det er jo ikke så simpelt som med skrue, jeg har modellen med skrue synes ikke det er det store problem.

Har prøvet at købe en billig multi cutter, fra Jem&fix den var ikke særlig effektiv, og ubehagelig at bruge da alle vibrationerne gik op i hånden.

Jeg købte en Fein til 230 volt, den køre helt fantastisk, senere købte jeg så en Makita aku, den er også god, og nu er det faktisk kun den jeg bruger.

Hellere eje, end at leje.
Natur
Natur
Natur Natur

Jeg ville vælge en Akku.. det med ledning til sådan en, er træls..  har en, men kan ikke huske mærket (men det er nok Hilti, som det meste på hylden)

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
Axell
Axell
Postnr: 5953
Axell Axell

Det er jo også træls at batterier står og aflader og man ikke kan bruge maskinen før den er opladet. Men kan godt se det nemme i det, hvis man bruger den meget ofte alle mulige steder.

je_ns
je_ns
je_ns je_ns
Axell skrev den 13-06-2018 21:08:22

Det er jo også træls at batterier står og aflader og man ikke kan bruge maskinen før den er opladet. Men kan godt se det nemme i det, hvis man bruger den meget ofte alle mulige steder.

Ja det er kun en god ide, hvis man har flere akumaskiner, så de passer batterier sammen.

Har du eks en akku boremaskine, så køb en multicutter i samme serie..

Jeg har Makita akku maskiner, batterierne lader op på 22 minutter, så har et par batterier, kommer man langt

Hellere eje, end at leje.
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Akku skrue-boremaskine.
    Værktøj og maskiner
  2. Makita Batterier døde (Li-Ion)
    Værktøj og maskiner
  3. Makita Akku 3,0Ah og 4,0Ah
    Værktøj og maskiner
  4. Dårlige makita batterier - brænder af
    Værktøj og maskiner
  5. Akku skrue/boremaskine