Marineværksteder anmeldelser

Hej i forummet.

Er der nogle der er bekendte med om der findes et sted på nettet, hvor man kan se anmeldelser af de forskellige marine værksteder. Jeg ser desværre ikke noget på trust pilot, men tænkte at der måtte være andre der måtte have et behov for at høre om andres gode/dårlige erfaringer med de forskellige marine værksteder, så man ved hvor man skal holde sig fra at handle?


Venligst, Dennis
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det har jeg aldrig ser, synes nu heler ikke Trustpilot er så god, synes ofte det kun er de utilfredse kunder der skriver, og utilfredse kunder er der jo altid, om det så er forretningen eller kunden, der har ret kan man jo så ikke vide.

Har prøvet at gå ind på trustpilot, og kikket på nogle der har skrevet en negativ anmeldelse, kikke man så anmeldelser fra denne person, er det ofte næsten ene negative de har givet.

Har for øvrigt gode erfaringer med dem her Danskmarinecenter


 


Vi prøver igen, i morgen --

Dette kan du jo sagtens have en pointe i. Men jeg tænker også at de som bliver udsat for dårlige anmeldelser ofte enten selv skaber modtryk eller også får andre til det for at udligne kritikken... "tror det kaldes overlevelse"

Men nu har jeg læst om andre der har dårlige erfaringer med Marine værksteder og jeg selv står p.t. i en situation hvor jeg helt klart er svigtet og efterladt med en motor jeg ikke kan sejle med p.g.a. diesel læk, olie læk og vand læk fra motoren. Værkstedet jeg har benyttet mig af gider såmænd ikke engang ulejlige sig med at svare på mine henvendelser eller lade mig få vedkommende i tale som har stået for renoveringen af min motor til kr. 40.000,-

Og så var det jeg syntes at det var på sin plads, at vi der har brug for at få repareret vores motorer har et sted hvor vi kan slå op og se hvad erfaringerne er med de forskellige værksteder og dermed forhåbentligt kan få en ide om hvem man bør benytte eller mindst lige så vigtigt hvem man absolut ikke bør benytte sig af! 

Jeg håber vi herinde på fenderen kan få gang i debatten og diskutere emnet, dette må jo være i alles interesse, også de værksteder der har orden i tingende og som udføre deres arbejde godt og ordentligt  :-)

Venligst, Dennis


Venligst, Dennis

Det lyder som en rigtig kedelig sag du er ude i, kan godt forstå du er træt af det, og vil sikre dig med seler og livrem, næste gang du skal på værksted.


Vi prøver igen, i morgen --

Ja, tænker at også andre herinde måske har stået i samme situation og gerne vil bidrage til debatten!


Venligst, Dennis
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis