hvilket topnøglesæt

Mortenjustesen
Mortenjustesen
Postnr: 9510
Mortenjustesen Mortenjustesen

Jeg har et fra Würth som jeg er rigtig glad for. Jeg ville ikke spare på topnøglesæt, da det er noget man nemt kommer til at bruge meget

Morten
fez
fez
Postnr:
fez fez

men hvor ofte kommer man til at bruge de specielle dele, f.eks ring-gaffelnøgle og ledtopnøgle som i det største sæt? skal kun bruge det til bil

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Synes ikke ring gaffelnøgler er til at undvære, når man laver bil, ofte er der ikke simpelthen ikke plads til en top.

Men en anden mulighed kunne jo være at købe topnøglesæt, og ringgaffelnøgler hver for sig.

Bacho laver en udmærket kvalitet, så det går du fejl i at vælge.

Hellere eje, end at leje.
Mortenjustesen
Mortenjustesen
Postnr: 9510
Mortenjustesen Mortenjustesen

Det kan være en god ide at undersøge hvor mange tænder skralden har. Alt over 45 er fint i mine øjne. 

Morten
ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Både lednøgle og ring gaffel er et must hvis man makker med biler. Nogen siger så " jeg har en svensk nøgle" Dertil vil jeg sige at de burde stort set forbydes. Hvis en skrue sidder bare lidt fast eller nøglen ikke er tilpasset ordentlig så ødelægger den hurtig hovedet på bolt eller møtrik.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Karsten Juhler
Karsten Juhler
Postnr: 6000
Karsten Juhler Karsten Juhler
ev elmand skrev den 12-06-2018 20:30:08

Både lednøgle og ring gaffel er et must hvis man makker med biler. Nogen siger så " jeg har en svensk nøgle" Dertil vil jeg sige at de burde stort set forbydes. Hvis en skrue sidder bare lidt fast eller nøglen ikke er tilpasset ordentlig så ødelægger den hurtig hovedet på bolt eller møtrik.

Eller hænderne når den smutter...

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Topnøglesæt Bahco S560
    Værktøj og maskiner
  2. Bahco topnøglesæt ?
    Over hækken
  3. BIL BIL BIL BIL!!!!
    Over hækken
  4. P-ring dimmensionering?
    Lav-Båd
  5. Bahco værktøj