Planløsning

Hej alle. 

Kæresten og jeg har købt hus og skal snart igang med at renovere. 

Vi har mere eller mindre fundet ud af hvordan vores planløsning skal være på 1 sal. 

Men jeg kunne godt tænke mig at høre andres input/og evt om der var andre løsninger ☺️

Der er vedhæftet nogle billeder af hvordan det er nu, og hvordan vi ønsker det. 

Tak på forhånd. 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kunne droppe te-køkkenet og lave et større badeværelse.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg ville overveje at droppe væggen mellem vindfang og Bryggers (trappe opgang) på stueetagen


 

Umiddelbart ligger de to små værelser meget tæt på hinanden. Var der ikke rarest med et værelse til kæresten i modsatte ende at huset, så I kan få hvert jeres? Og evt. to baderum, så i slipper for at se og tale med hinanden?

Spøg til side. Hvis du skriver lidt om, hvad I skal bruge etagen til, er det lettere at komme med råd. Det er jo ret svært for andre at gætte! Er det en børne- eller ungdomsafdeling? Er det gæsteværelser? Eller skal I bo der med svigerfamilien? Hvad skal det store rum bruges til? Festsal? Eller legerum? Stue? Hvor højt er der til loftet? Skråvægge? Loft til kip?

Meningen med 1 sal er at det i fremtiden skal være teenageafdeling. De 2 værelser skal være børneværelser. 

Det store rum ved vi ikke hvad skal bruges til endu. Men nok en lille stue af en art. 

Og rummet har skråvægge.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis