Privat besked på LDS

Gad vide om der er flere som har fået denne besked?


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu bliver vi åbenbart spammet:


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ham kan Allan nok hurtigt udelukke   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

I øvrigt lidt underligt.... jeg kan ikke se nogle steder at man kan slette en sådan besked ,eller andre beskeder for den sags skyld....


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

jeg fik en tilsvarende privat besked på dba,hvor jeg også skulle skrive tilbage på en specifik emailadresse,jeg tænkte, han skal da ikke ha min email , så jeg lod bare som ingenting,nogle timer senere havde dba slettet beskeden med begrundelsen svindel eller lignende.

så der er mange der fisker efter email adresser ,


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Annonce

Har også modtaget den i dag.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

jeps den hilsen har jeg også lige fået.



Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

også her.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Hej venner,

Ja, det er en luset spammer, der har hygget sig med at sende nogle hundrede PM'ere i går. 

Jeg blokerede ham og slettede beskederne tidligt i går, men han slog åbenbart til igen sidst på dagen. De nye beskeder er også blevet slettet nu.

Lige for en god ordens skyld: Der er IKKE tale om hacking eller at nogen har haft adgang til emailadresser.  Det er "bare" en tarvelig person, der har tilmeldt sig på almindelig vis og sendt beskederne én efter én.

Det er svært at forhindre snyd helt, hvis vi samtidig gerne vil fastholde den åbne stil på LDS. Men for at forhindre, at det sker igen i dét omfang, laver jeg to ændringer:

  1. Der sættes et loft på hvor mange PM'er en bruger må sende på en dag. Evt. skal det kombineres med, at en ny bruger slet ikke kan sende PM'ere i starten.
  2. Der tilføjes en "anmeld spam"-knap, så det bliver hurtigere at rapportere og dermed nemmere at standse i opløbet.

Andre ideer er velkomne!


Mvh. AllanE

Er der mulighed for at man selv kan få lov til at slette sine privatbeskeder efter samtalerne er slut?


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis