forskel i opdateringshastighed

Undrer mig over, at forsiden er så længe om at vise nye indlæg? De er der, hvis man ser på forum?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det på forsiden af LDS eller forum-oversigten du oplever lange svartider?


Forside på LDS:


Forumoversigten:



Mvh. AllanE

Ah ok, nu forstår jeg. Troede at det kørte langsomt.

Forsiden viser en "cached" liste af nye indlæg, dvs. den vises uden at systemet først skal lede i databasen efter nyeste indlæg HVER gang nogen åbner forsiden. 

Det sikrer at forsiden åbner meget hurtigt. Indtil nu har opdateringen været sat til 30 min, dvs. man kunne vente i op til 30 minutter på at se et nyt indlæg på forsiden. 

Jeg har skruet ned for dette interval, så det sker hvert 10. minut fremover. Måske skal det længere ned....Bruger du forsiden til løbende at holde øje med nye indlæg?  



Mvh. AllanE

Jeg har også brugt forsiden som indikation på bevægelse og nye indlæg, så det kan da godt være det hjælper at den opfriskes lidt hurtigere.


Man bruger helt sikkert forsiden til at holde øje. Det tager jo flere klik hvis man skal kigge under sin profil for seneste aktivitet.

Den skal ned under 5min i min mening.

Hvis det ikke bliver for tungt.


Elektronikteknikeren
Annonce

Jeg vil stemme for 5 min - hvis ikke det bliver for tungt, som @Gregeren skriver

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg skal nok rette det! Måske lige en tur til tegnebrættet og finde en bedre løsning - det ville være fint, at det bliver opdateret endnu hurtigere end 5 minutter.


Mvh. AllanE

Rolig nu - 5 minutter vil være fint for mig..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvordan er det for resten med GPDR for LDS?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

WOW - du har da speeded det gevaldigt op   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis