Airless Malersprøjte

Jeg overvejer at købe et Airless sprøjteanlæg.

https://www.10-4.dk/varer/elvaerktoj/sprojtepistol/voltage-malersprojte?gclid=EAIaIQobChMI_-74g4SS2wIVD9myCh2t5AUTEAAYASAAEgLcC_D_BwE

Er der nogen der har erfaringer med lignende anlæg ?


 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du virkelig skal male større flader er det alletiders. Har en kammerat der har en del udlejningsejendomme. Har har meget glæde af den. Specielt når rummene er ryddede. 

Der skal selvfølgelig dækkes af men ikke så hysterisk som hvis du skulle bruge en luftmalesprøjte. Den har også en mere veldefineret "stråle". 

Og så skal man være grundig med rengøringen af den bagefter, men det gælder jo alle slags malesprøjter. 


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Det er den ideel til og hvis du maler loft og vægge inden der lægges er der jo ikke meget der skal dækkes af.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hvis du kun skal bruge den til det ene hus så kan det stort set ikke betale sig. Man skal alligevel rulle efter og beskære op til loftet ved anden gang maling.

Kan dog ikke udtale mig om kvaliteten på sprøjten der da jeg aldrig har prøvet den. Jeg ved at graco laver de bedste sprøjter man kan få. Prisen er nok også derefter


Kort- og landmålingstekniker

Tidl. Bygningsmaler

Nu kender jeg ikke dette fabrikat men det ser da udmærket ud , har malet rigtig meget med lignende maskiner , ..... og det er en fornøjelse at male rustiklofter.............  men husk rengøring ............vand tilsat lidt flydende brun sæbe og lad håndtaget ligge i blød et døgns tid inden det skylles med rent vand og  pakkes væk ............... 


....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også