Kommentarer til projekt: Carport - opført som parallelogram.

Her samles kommentarer til projektet: Carport - opført som parallelogram.

Kommentarer vises både her og på projektet.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på LDS

Jeg ser ikke specifik nogen problemer, i forhold til selve formen. Det eneste er måske lidt ekstra spild af materialer på grund af skæve vinkler. 

Du skal naturligvis overholde de normale højder og længder imod nabo.  

Så hvad er spørgsmålet egentlig.   


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ingen spørgsmål, troede projekter er som showroom og indlæg var til spørgsmål. Derfor en parallel tråd med spørgsmålene her: https://www.lav-det-selv.dk/forum/aft/218072

Har oprettet som projektet for at vise en lidt alternativ måde at få plads til 2 biler. Alle billeder og tegninger kommer her, skal lige have landmåleren forbi før jeg starter gravearbejdet.

Undskyld Det er fuldstændig korrekt. Der har bare været en anderledes tendens den sidste tid.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Har du overhovedet undersøgt om du kan få bygge tilladelse til bygningen med denne form, der er steder hvor bygninger skal være paralelle på grunden og ikke som her.

Så kom der lidt skred i sagerne.

Huller gravet, punktfundamenter støbt, 7 af de 8 stolper er sat, rem monteret på den ene side sammen med lid af afstivningen.

Desværre fandt jeg et telefonkabel hvor det ene hul skulle graves men TDC flyttede det da det er naboens der ligger på min grund.

Forbrug til grave og støbe: 8 dage…

Forbrug til opsætning: kun i dag.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis