Kommentarer til projekt: Nyt havebord til udestue

Her samles kommentarer til projektet: Nyt havebord til udestue

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Flot Henrik. 

Det er formodentlig heldigt det er en glasplade du har lagt på som bordplade, da Told&Skat så tydeligt kan se det ikke er et hjemmebrændere du forsøger at skjule, hvis de ved et uheld en dag skulle lægge vejen forbi.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Flot arbejde Henrik du er en sand mester.

Mht. til told & Skat kan du købe noget film til at klæbe på glasset, så det bliver mat.

Stor respekt for håndværket, du kan roligt klappe dig selv på skulderen.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Tak for de fine ord Jan. Det betyder meget når de kommer fra dig.



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

    Nå da hvorfor det Henrik?


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Med den baggrund du har, samt de ting du har "begået" og vist herinde, er der vist ingen tvivl om at jeg bare skal suge til mig, når du roser.   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce

Ros er "bare" positiv kritik.     

Alle ka' jo noget, jeg er ren analfabet når det gælder el? (var det ikke el du har som fag Henrik?) om jeg ikke husker fejl.

Så kan ikke se den store forskel, du har lært dit og jeg mit fag, meget efter min læretid så dan er det.

Det jeg har vist her på LDS er bare rent og skær pral.

Indrømmet jeg er da glad for jeg i sin tid kom i lære som maskinsnedker, og fuldførte uden store tal, men fik mit svendebrev, som kun har været "luftet" 1 gang, så egentligt ikke det papir værd det er trykt på, sådan ser jeg altså på det Henrik.

Har sgi' aldrig haft det helt godt med at alle ska' vejes og måles.

Meget af min læretid gik med at hente basser til svendene og siden da jeg fik kørekort blev jeg "brugt som chauffør. Men det var vilkårene dengang, gjorde man vrøvl ja så tror jeg ikke jeg havde de bedste forhold.

Dette skal ikke opfattes som en klagesang, bare som det var.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
maskinsnedker skrev den 22-05-2018 19:59:35

Ros er "bare" positiv kritik.     

Alle ka' jo noget, jeg er ren analfabet når det gælder el? (var det ikke el du har som fag Henrik?) om jeg ikke husker fejl.

Så kan ikke se den store forskel, du har lært dit og jeg mit fag, meget efter min læretid så dan er det.

Det jeg har vist her på LDS er bare rent og skær pral.

Indrømmet jeg er da glad for jeg i sin tid kom i lære som maskinsnedker, og fuldførte uden store tal, men fik mit svendebrev, som kun har været "luftet" 1 gang, så egentligt ikke det papir værd det er trykt på, sådan ser jeg altså på det Henrik.

Har sgi' aldrig haft det helt godt med at alle ska' vejes og måles.

Meget af min læretid gik med at hente basser til svendene og siden da jeg fik kørekort blev jeg "brugt som chauffør. Men det var vilkårene dengang, gjorde man vrøvl ja så tror jeg ikke jeg havde de bedste forhold.

Dette skal ikke opfattes som en klagesang, bare som det var.

 Ja feje, rydde op og løbe byærinder var størstedelen af hvad ens tid gik med som yngste lærling dengang.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ja, jeg har også hentet rigtigt mange øl til svendene.
Og når de synes jeg havde været fræk (det kunne jeg dog aldrig finde på at være   ) så blev jeg sat til at rydde op i en stor skuffe vi havde på værkstedet hvor alle tømte deres lommer for skruer, møtrikker, skiver, samlemuffer, plugs, bøjler, klips og andre småting.

Nå, men det udviklede et godt øjemål, så jeg til sidst kunne se om det var en 3 eller 3,5 mm skrue eller møtrik, eller om det var en størrelse 6 eller 8 træskrue   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis