Tilslutning bordopvaskemaskine

Jeg har købt mig en brugt bordopvaskemaskine og har ingen ide om hvordan den tilsluttes ?

Har købt mig en dobbelt vandkobling da jeg umiddelbart kom frem til det var den nemmeste løsning, men kan ikke se hvordan jeg kan sætte den på min svingtud. 


Jeg indsætter et par billeder og håber i kan hjælpe 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal skrue luftblanderen (sien) ud af svingtuden, og så montere din nye kobling. Så må du håbe at pakningerne i svingtuden kan modstå det konstante vandtryk.


Søren O

Velkommen på lds. 

Jeg kan se på billedet at sien ude på enden af svingtud har 1 flad side. På den anden side er der en tilsvarende flade. De skal bruges til at tage fat med en skiftenøgle eller polygrib tang. 

Men det bedste ville være at få vvs til at afsætte en ekstra vandhane under bordet. Men ved en bordopvasker kan det naturligvis give problemer med slangen igennem bordplade.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det prøver jeg mange tak 

Du skal ikke blive forbavset, hvis din svingtud viser sig at være utæt. Det kræver et specielt armatur for at svingtuden er tryktæt. Men prøv det.


fase
Annonce

Tak for jeres svar, det blev tilkoblet uden problemer.

Nu er det store problem så at opvaskemaskinen ikke vasker .. den tager fint vand ind, men det samler sig i bunden af maskinen og så sker det ikke mere før programmet er slut og vandet kommer ud( men lang forlængelse af tiden på display op til 1 time længere) 


Nogle der hr en ide til hvad det kan skyldes 


jeg gætter på enten er spulemotoren eller styringen def .Hvad er det for en opv du har købt ?


<p>&#160;stave fejl er gratis</p>

En quigg bordopvaskemaskine

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis