Yamaha Fzs fazer 600 kan ikke starte

Skulle ud og nye det gode vejr,men men så vil den ikke starte,der er nok strøm nok på,men den står kun og klikke ved tænding til og det blive den ved med, starteren tage heller ikke ved,når så jeg prøve at tænder lyset,holder den op med at klikke,og så sker der ikke mere, er der nogen som har ide om hvad det kan være.


Fj
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der er noget der tyder på dit batteri er fladt. Hvor lang tid er det siden du har ladet det op ?

Er der ikke en kickstarter på modellen ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Har målt 12,50 v på batteriet så det kan da vist udlukkes at det er den der er skyld i det,står med lader hele vinter, har for søgt at starte den op med strøm fra bilen det hjalp heller ikke ,og der kom heller igen lys på MC,selv om den fik strøm fra bilen.


Fj

Det kan være dit startrelæ eller starter som har sat sig. Man kan bypasse relæet og teste starter ved at kable direkte med en ledning fra plus på batteriet til stikket på stater. 


Elektronikteknikeren

Prøv dog først at slå på relæ og stater med grebet af en skruetrækker eller en gummihammer, nogle gange skal tingene lige have et klask.


Elektronikteknikeren
Gregeren skrev den 08-05-2018 22:59:21

Prøv dog først at slå på relæ og stater med grebet af en skruetrækker eller en gummihammer, nogle gange skal tingene lige have et klask.

 Præcis   - og check lige polsko og stelforbindelse også..


 

Annonce

  Jeg prøve at sætter en batteri i som jeg hade på lager, og da det hjalp, købte jeg en ny så problemet er løst,så tak til alle for kontakte.


Fj
Elmelund skrev den 09-05-2018 12:42:32

  Jeg prøve at sætter en batteri i som jeg hade på lager, og da det hjalp, købte jeg en ny så problemet er løst,så tak til alle for kontakte.

 Ja, døden har normalt en årsag.       God tur.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis