Ændring af lyd på en Jeep Wrangler

Jeg har Jeep Wrangler fra 1995. Jeg kunne godt tænke mig at få en kraftig lyd. 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Skær lydpotten af - så er det vel klaret.  

Ellers må du spore os lidt tættere på dit problem.  En større rør dimension er jo også en mulighed - indtil næste syn eller et møde med de sorte landevejsriddere.


 

Pil et hjul af.    

Men ellers kan du helt sikkert købe noget udstødning der siger mere. Du skal dog bare ikke forvente at dytten køre hurtigere af den grund.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Stakkels spørger - nu tør han dårligt deltage i videre debat. Hvis det er lyden i anlægget, der er for lidt af, så findes der rigtig mange produkter/enheder du kan forbedre det med. Det er kun kroner og ( dine ører ), der sætter begrænsning. Nu er det jo en 4 wd og måske endda åben, - så ville jeg da kigge efter noget, der virkelig spiller op - ( uden at genere andre ). Den nemmeste løsning, er at lave en boks med separat effektforstærker der ligger bagi, som du kobler på med stik. (  rca/bluetooth/forsyning ) Så kan den let flyttes igen. 

- beklager hvis jeg har misforstået dit spørgsmål..  


 

som man gjorde billigt i 60'erne: Køb en lyddæmper til Ferguson 26. monter istedet for bageste dæmper. Så er der gadedreng i den!


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis