varmtvandsforbrug for højt

Min gamle mor har et urealistik stort varmtvandsforbrug ifølge måleren selvom hun bruger næsten ingen vand og tager bad hver 3. dag. Nå men en VVS mand var forbi pga en tilkalket blandingsbatteri til bruseren og han fortæller min mor følgende. Pga at blandingsbatteriet har været tilkalket så han underboens varmtvandsforbrug kørt over min mors varmtvandsmåler. Dette har jeg meget svært ved at forstå hvordan kan hænge sammen, men det forklarer måske det mærkelige at blandingsbatteriet altid var varmt også selvom dette ikke blev brugt. Det forklarer også det meget store forbrug. Men er der nogen som kan forklare mig hvordan det kan lade sig gøre, så jeg er bedre klædt på når jeg skal ringe og klage over regningerne?

Tak

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det varme løber over i det kolde internt. Da der ikke er måler på det kolde, vil naboen ikke skulle betale for at få varmt vand, da det kom der via det kolde. Jeg har oplevet det samme. Vi havde lunkent vand i hele huset, et batteri i kælderen var i udu, så det blandede så det hele sammen, så vi stod med hverken varmt eller koldt, bare sådan 30 grader. Det lyder bare som om de så vil have varmt vand over alt i deres kolde system. Er det ikke samme strenge i badet som fortsætter rund til eks. hanen hvor man børster tænder....

PS. er det ikke folks eget problem, at de har et defekt armatur ?. Hører gerne om du får noget ud af at klage.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis