Hvor kan Teak træ i 35x35mm eller 40x40mm købes

Har en gammel bænk, hvor jeg skal skifte brædderne og vil gerne have teak træ, men kan ikke rigtigt finde noget online, så man kan se priser mv.

Kan finde massere af bordplader i 35/40mm, men ikke brædder (kunne skære dem op i mål)


6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det bedste bud vil være terrasseplanker som du selv skære ud med en rundsav.
Men ellers er det nok snedkere du skal have fat i, og så bliver det nok nogle dyre stykker træ   

Generelt er der ikke meget godt træ online, af den simple grund at det som regel skal "inspiceres" inden køb, da knaster, kanter og åretegning spiller ind på hvert enkelt stykke.  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Tak for svar, desværre så synes jeg at terrasseplanker er for tynde, kun ca 21mm og skal gerne op min minium 30x30.

Eller også er det komposit

Nu havde jeg heller ikke tænkt mig at køb online, men mere for at se priser og størrelser, frem for at skulle kontakte en masse tømre handlere mv..

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra, men der er da lidt til salg på DBA.

https://www.dba.dk/have-og-byg/byggematerialer/trae-toemmer-mv/?soeg=teak


Vi prøver igen, i morgen --

je_ns => yep, men bor i modsatte ende, så der skal lige en ordenlig gang fragt oven i

Olt2.dk har lidt forskelligt.

LL1 => Tak, desværre er de kun afhentning i de størrelser (45x145x2240), men det giver en ide om at de 40x40x1400 der er på dba til 200kr pr stk er en pæn pris, når 45x145x2240 koster 198 der.

Af sådanne et enkelt, vil jeg kunne få 3 stykker 40x40x1200, så det giver en styk på ca 70kr mod 200kr, selv om de 198 skulle være ex moms er det ca halv pris

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis