Fliserens af professionelle eller lav-det-selv?

Hej alle,

Hvad er jeres holdning og mening til selv at lave fliserensningen kontra at købe den ude i byen? Vi har i mange år altid selv gjort det, men jeg er blevet mere og mere interesseret i at få en fast aftale med f.eks. [link fjernet af admin]

Men jeg er i tvivl om hvorvidt deres produkter giver mere værdi eller ej. Der er et enormt prisspænd mellem deres ydelse og hvad det koster hos f.eks. Borup eller BN-ALMO fra Jem og Fix.

Hvad er jeres erfaringer med at lave det selv kontra at købe ydelsen ude i byen fra f.eks. [link fjernet af admin] eller et andet firma - det er sådan set irrelevant, i bund og grund

Tak på forhånd

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

lav det selv uden tvivl jeg har selv lige sprøjtet b-almopå fliserne dagen efter som nye..............

Man kan jo kun forholde sig til om det er godkendt eller ej. Jeg har jo heller ingen anelse om hvad De proffessionelle bruger, det er normalt i en stærkere kategori end der må sælges til private. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Der findes jo to metoder til fliserens.

1 noget kemikalie der dræber alger og renser.

2 højtryksspuling eks med patio renser til en Nilfisk, så undgår du kemikalier.

(personligt synes jeg ikke det er en god ide, at højtryksrense fliser, så jeg bruger metode 1 )


Vi prøver igen, i morgen --

Synes det er en god tråd, men jeg har fjernet firmanavn og link, da det er irrelevant for emnet, men skaber mistanke om, at det er en skjult reklame - det plejer at give gevaldigt bagslag for firmaet her på LDS...

Derudover: Det er et super populært emne på LDS lige nu. Jeg kan se, at der bliver læst om emnet fliserens over 1.000 gange om dagen i øjeblikket (siden det gode vejr startede i påsken).


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis