Ridser i skrivebord

Hejsa

Jeg fik købt et rigtig godt skrivebord i dag på dba. Overfladen er desværre blevet meget ridset under transporten, og jeg står nu med et skrivebord som er så grimt at det er ubrugeligt.

Det er lakeret. Så det eneste jeg i mit hoved kan gøre er at prøve og slibe det lidt ned, og lakere det igen. Men jeg er noget i tvivl om det er muligt at gøre pænt igen med den overflade skrivebordet har.

Hvad tror i? Kunne i have et andet forslag til hvad jeg kunne gøre?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ikke andet end at du gør, som du selv er inde på. 

Hvis det kun er en lakskade er der ingen problemer med at fixe det med en omlakering.

Husk at hele pladen skal matslibes inden lakering.

Når du skal lakere bør du vælge en to komponents lak samt lave en prøvepåsmørring et sted der ikke er synlig for at konstatere om lakken går i kemisk forbindelse med den bestående og "koger" op.

Husk og køb en god lakpensel så du ikke får hår alle steder i lakken. En god pensel er dyr men vare hele livet hvis du passer på den !!!

God arbejdslyst.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også